Archiwum Państwowe w Kielcach

Ogłoszenie !

10 października 2020

Archiwum Państwowe w Kielcach uprzejmie informuje, że w związku z objęciem miasta Kielce strefą czerwoną od 10 października 2020 roku zawiesza:

- bezpośrednią obsługę interesantów w Punkcie Obsługi Klienta w siedzibie Archiwum Państwowego w Kielcach

- funkcjonowanie Czytelni Akt w Archiwum Państwowym w Kielcach

Wszelka komunikacja z Archiwum Państwowym w Kielcach jest możliwa jedynie za pomocą środków łączności, takich jak:

Telefon:

Punkt Obsługi Klienta – 41 260 53 12; 41 260 53 11 wew. 123

Sekretariat - 41 260 53 17

e-mail: kancelaria@kielce.ap.gov.pl; czytelnia@kielce.ap.gov.pl

 oraz za pośrednictwem skrzynki Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP - /APKielce/skrytka

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z informacji dostępnych na stronie www.szukajwarchiwach.gov.pl. Na portalu oprócz szczegółowych informacji o zasobie Archiwum dostępne są także skany materiałów archiwalnych. Kopie cyfrowe akt urodzeń, małżeństw i zgonów dostępne są także na stronie www.genealodzy.pl.

W związku z ograniczeniami w działalności Archiwum Państwowego w Kielcach wynikającymi z panującego w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego informujemy także, że przedłużeniu mogą ulec terminy załatwiania spraw, za co bardzo przepraszamy.

Punkt Obsługi Klienta i Czytelnia Akt w Oddziale Zamiejscowym w Sandomierzu funkcjonują na dotychczasowych zasadach:

  1. Czytelnia Akt czynna jest w godz. 8.30-15.00.
  2. Liczba miejsc w Czytelni Akt w Oddziale Zamiejscowym w Sandomierzu to 2 stanowiska.
  3. Rezerwacja miejsc jest możliwa pod numerem telefonu: 15 832 25 09 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej sandomierz@kielce.ap.gov.pl.

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-10-10
Data publikacji:2020-10-10
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:4817